Fővárosi adóügyek
Ezen az oldalon a Fővárosi Önkormányzat hatáskörébe tartozó adóügyekről talál információkat.

Változás az ügyintézésben
Adóügyeit a jövőben az e-önkormányzat oldalon tudja intézni.
Ennek következményeként várhatóan augusztus 18-ig az ügyintézés csak korlátozottan, illetve a megszokottnál hosszabb ügyintézési idővel vehető igénybe. A korábbi ügyintézéshez képest fontos változás, hogy:
- Ebben az időszakban az E-önkormányzati Portálon az adószámla egyenleg nem tekinthető meg.
- Elektronikus fizetésre nincs lehetőség.
A korábban érvényben lévő meghatalmazások alapján a meghatalmazottak augusztus 18-tól tudják az ügyeket intézni az E-önkormányzati Portálon. A meghatalmazások ismételt benyújtására nincs szükség.
Egyéb változások:
- Átmenetileg megszűnik az elektronikus (kártyás) fizetési mód.
- Megszűntek a Budapest Portálon elkészíthető és on-line benyújtható űrlap szolgáltatások.
- Megszűntek a Budapest Portálon található elektronikus szolgáltatások.
A Fővárosnak ezekben az ügyekben van hatásköre
Tájékoztatók
Tájékoztató az iparűzési adót devizában megfizetni kívánó adózók számára
Tájékoztató az iparűzési adóalap egyszerűsített meghatározásának változásairól
Adatkezelési tájékoztató
Kapcsolat
Ha kérdése van, az alábbi elérhetőségeken tudunk segíteni:
Ügyélszolgálat:
1052 Budapest, Bárczy István u. 1-3.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő 8:00 - 16:30
Szerda 8:00 - 16:30
Telefon:
06 1 411 7000
E-mail:
E-mailen csak általános jellegű kérdésekre tudunk válaszolni, az alábbi témákban:
helyi adóbevallás: hipabevallas@budapest.hu
adóalany-nyilvántartás: hipanyilvantartas@budapest.hu
befizetett adó: hipapenzforgalom@budapest.hu
meghatalmazás bejelentés, adóigazolási kérelem kitöltése: hipaugyfelszolgalat@budapest.hu
egyéb: adofoosztaly@budapest.hu
További elérhetőségeket itt talál.